Casa de Pariuri Winmasters Recenzie

Jucati Acum
Winmasters

Winmasters

Evaluare: 4.5/5 | De: OPS | Data: September 6, 2016

Bonusuri: 200 RON

Agentia Winmasters face parte din topul celor mai cautate case de pariuri online din Romania. Alaturi de alte agentii de top, Winmasters le propune pariorilor o ofera sportiva bogata in fiecare zi. Nici in ceea ce priveste bonusul de bun venit sau ofertele promotionale Winmasters nu este mai prejos decat celelalte agentii de pariuri online.

Chiar daca este un operator de pariuri mai nou pe piata romaneasca, Winmasters a reusit sa se impuna pe piata autohtona fiind si una din primele agentii care a obtinut noua licenta ONJN. Chiar de curand impreuna cu alte 2 agentii, a primit licenta tip 1, care ii permite sa functioneze legal pe teritoriul tarii timp de 10 ani. Casa de pariuri este detinuta de WM Interactive Limited, companie inregistrata in Malta. Gabi Balint este ambasadorul Winmasters Romania.

Operatorul face parte din cele mai cautate agentii din Romania chiar daca ofertele de joc sunt sub nivelul celorlalti operatori de top. Chiar si in cazul meciurilor Live, casa de pariuri nu are o oferta bogata pentru fiecare eveniment. In ceea ce priveste interfata, Winmasters este printre cele mai bune agentii, oferind pariorilor o interfata friendly, usor de utilizat. Site-ul de pariuri al operatorului online Winmasters este disponibil acum in 8 limbi: engleza, ceha, rusa, portugheza, poloneza, maghiara, greaca si bineinteles, in limba romana.

Ofertele de pariuri pre-meci

Zilnic Winmasters pregateste oferte pentru cele mai importante evenimente din lumea sportului. Majoritatea pariorilor din Romania prefera fotbalul. Toate agentiile de pariuri incearca sa ofere cat mai multe evenimente zilnice din fotbal pariorilor, iar Winmasters reuseste sa faca acest lucru. Operatorul nu este in topul ofertelor de joc, dar in ceea ce priveste pariurile pe fotbal, vine in intampinarea pariorilor zilnic cu oferte bogate.

De obicei pariorii tintesc spre cele mai importante campionate internationale precum Premier League, Bundesliga sau Primera Division, sau Liga Campionilor. In ceea ce priveste ofertele de joc pentru aceste ligi, Winmasters este o agentie de pariuri mai slaba fata de alte agentii la care ofertele de pariuri pentru cele mai cautate evenimente ajung si la 100 optiuni de pariere.

Cote de joc

Operatorul nu ofera o marja foarte mare de profit. Se claseaza undeva la mijloc, profitul avand o marja medie, iar atunci cand ambele formatii pornesc cu sanse aproape egale, cotele scad pana la 1.85. Alte agentii au oferte mai bune cand vine vorba de cote, dar operatorul pluseaza la alte categorii.

Suma minima de pariere este de 0.2 euro atat pentru pre-meciuri cat si pentru meciurile Live.

Pariuri pe Handicap

Casa de pariuri online Winmasters pluseaza la categoria pariurilor pe handicap la care joaca de obicei cei mai multi pariori profesionisti. Cei care prefera sistemele de joc cu handicap pot paria si la Winmasters pe meciurile cu handicap European, Handicap Asiatic sau Totalurile Asiatice.

Pariuri de top

Pariurile pe fotbal reprezinta pariurile de top. Peste 75% dintre pariorii romani aleg sa mizeze pe competitiile din fotbal. Cele mai vanate competitii internationale sunt principalele campionate europene (Premier League, Bundesliga, Primera Division) dar si competitiile in care se lupta principalele „forte” ale Europei (Liga Campionilor, Europa League).

Winmasters nu se afla in topul celor mai bune agentii cand vine vorba de ofertele pentru meciurile de fotbal, dar in ceea ce priveste principalele derby-uri, oferta este bogata, uneori Winmasters oferind si 80 optiuni de pariere. Din oferta nu lipsesc pariurile principale pe echipa castigatoare, sansa dubla, numarul de goluri, marcatori, scor corect, rezultatul primei reprize sau numar de cornere.

Pentru meciurile din tenis Winmasters nu are o oferta bogata. De aceasta data operatorul vine cu oferte modeste, la unele meciuri de tenis oferind jucatorilor doar 4 optiuni de pariere. Fotbalul si tenisul sunt principalele sporturi cautate de pariori insa Winmasters pregateste zilnic oferte si din baschet sau sporturi.

Pariuri Live

Agentia de pariuri are foarte multe puncte slabe cand vine vorba de pariurile Live. Aici nu intalnim foarte multe optiuni de pariere, fiind preferate doar pariurile de baza. Pe langa asta, platforma de pariuri nu dispune de transmisiune in direct asa ca pariorilor le este greu sa mizeze live fara sa poata urmari partidele direct pe platforma. Un avantaj este pentru pariorii care prefera sistemele de joc, deoarece la partidele live sunt oferite si cote pentru pariurile asiatice.

Din pacate nu se poate urmari meciul Live iar o alta problema pe care o intalnim doar la cateva agentii de top este optiunea „Cash Out”. Foarte multi pariori pasionati de meciurile Live sunt interesati de aceasta optiune pe care Winmasters nu o are inca in oferta de pariere. In timpul meciului sunt disponibile statisticile meciului si o reprezentare grafica.

Depuneri si retrageri

Depunerea minima este de 40 Ron. Pentru a depune bani in contul de jucator ai la dispozitie mai multe optiuni: cardul de credit, transferul bancar si optiunile de plata electronica (NETeller, Skrill, Paysafe). Suma minina de depunere in cazul transferului bancar este de 250 Ron.

Pentru a putea retrage bani din contul de jucator, trebuie sa confirmi cardul folosit pentru depunere. Dupa prima depunere datele de pe card raman salvate si ulterior, pot fi folosite la retragerea fondurilor din cont. In cazul inregistrarii mai multor carduri pe platforma, retragerea se va efectua pe cardul folosit in ultimele 3 luni. Suma minima de retragere este de 80 Ron, iar in ceea ce priveste transferul bancar, retragerea se poate face doar atunci cand in contul de jucator este disponibila o suma mai mare de 350 Ron. Comisionul de retragere este 3%.

Promotii si Bonusuri

Winmasters isi intampina noii jucatori cu unul din cele mai mari bonusuri. Bonusul se acorda in proportie de 100% cu suma depusa pe platforma si poate ajunge pana la 1000 Ron. Acest bonus de bun venit se acumuleaza la primele 3 depozite dupa cum urmeaza:

• Bonus de 100% pana la 500 Ron la primul depozit
  • Bonus de 100% pana la 250 Ron la urmatoarele doua depozite

Atentie la conditiile de rulaj. Bonusul nu poate fi retras din cont pana cand toate conditiile de rulaj nu sunt indeplinite. Nu se poate paria decat pe evenimente cu cote peste 1.20 sau in cazul pariurilor multiple, cota minima este de 1.80 acumulat.

Pe langa bonusul de Bun Venit, Winmasters pregateste bonusuri de reincarcare si free bet-uri pariorilor activi.

Sporturi virtuale si alte jocuri

Impatimitii jocurilor de cazino au si pe paltforma Winmasters ocazia sa isi incerce norocul la zeci de jocuri de cazino sau poker. In ceea ce priveste jocurile de cazino, Winmasters a pregatit o gama vasta de jocuri la ruleta, blackjack si jocuri de slot. Pe langa acestea mai poti incerca diverse jocuri in browser. Jucatorii profesionisti pot experimenta si atmosfera din cazino chiar din fata calculatorului. Aici sunt pregatite jocuri de ruleta, blackjack, baccarat sau poker in categoria de Cazino Live.

Winmasters le ofera jucatorilor de poker sute de turnee zilnice in cadrul aplicatiei care se poate descarca pe calculator. Pentru a putea juca poker trebuie sa descarci aplicatia pe calculator si sa cauti turneele la care vrei sa castigi bani. Zilnic sunt turnee de peste 10.000 de euro dar si turnee la care inscrierea este gratuita.